Klientský portál

Přihlásit do Klientského portálu

ŠKOLENÍ ZDARMA

Kompletní přehled o svém spoření na penzi mají všichni klienti Penzijní společnosti České pojišťovny na www.klientskyportal.cz.

Hlavní výhody Klientského portálu

  • Informace o výši Vašich příspěvků, možnost provádění změn ve smlouvách,
  • Přístup k důležité komunikaci včetně výpisů a daňových potvrzení on-line,
  • Užitečné tipy na využití výhod Vašeho spoření.

Přihlášení do Klientského portálu

1.
Adresa Klientského portálu.
  • Adresu Klientského portálu Penzijní společnosti ČP zadávejte přímo do adresního řádku Vašeho prohlížeče.

    Pokud využíváte některý s vyhledávačů např. seznam.cz, můžete napsat text klientský portál české pojišťovny.

    A z nabídky vyberete volbu:

2.
Jak se zaregistrovat do Klientského portálu (žádost o heslo pro první přihlášení).
  • První registraci do Klientského portálu můžete provést na adrese www.klientskyportal.cz

    Nebo odkazem ZAREGISTROVAT SE

    Vyplňte Vaše rodné číslo (popřípadě číslo pojištěnce) a číslo Vaší smlouvy o penzijním připojištění nebo doplňkovém penzijním spoření. Po seznámení s Podmínkami poskytování a využívání aplikace potvrďte volbu REGISTRACE.

    Následně budete vyzváni pro výběr způsobu doručení přihlašovacího hesla.

    Heslo pro první přihlášení má omezenou platnost. Proveďte přihlášení co nejdříve po jeho obdržení.

3.
Jak se přihlásit do Klientského portálu (obdržel jsem heslo / opakované přihlášení).
  • Na stránce www.klientskyportal.cz vyplňte přihlašovací údaje - rodné číslo (nebo číslo pojištěnce) a heslo které jste obdrželi při Registraci, nebo které jste od nás obdrželi v zásilce.

    Při prvním přihlášení, nebo pokud jste požádali o zapomenuté heslo, budete následně vyzváni ke změně hesla. V rámci prvního přihlášení je potřeba ke smlouvě doplnit, nebo aktualizovat, údaje pro elektronickou komunikaci (mobilní telefon a e-mail). Věnujte prosím zvýšenou pečlivost jejich vyplnění. Na tyto kontakty budete dostávat potvrzení o provedených změnách ve smlouvě, popřípadě nové přihlašovací údaje do Klientského portálu.

4.
Co dělat když zapomenu heslo.
  • Kdykoliv můžete požádat o zaslání zapomenutého hesla k Vaší smlouvě v odkazu Zapomenuté heslo na adrese www.klientskyportal.cz

    Zadejte Vaše identifikační údaje rodné číslo (nebo čísla pojištěnce) a číslo Vaší smlouvy.

    Vyberte, jakým způsobem chcete heslo zaslat. Možnosti zaslání na e-mail, nebo mobilní telefon se zobrazí jen v případě, pokud máte ve smlouvě evidován příslušný elektronický kontakt.

    Po doručení hesla se můžete přihlásit na adrese www.klientskyportal.cz . Následně budete vyzváni ke změně hesla.

5.
Jak se orientovat v Klientském portále, přehled o smlouvě.
  • Na úvodní stránce Klientského portálu najdete základní přehled Vašich kontaktních údajů a doporučení k Vaší smlouvě, která Vám mají pomoci nastavit spoření tak, aby Vám přinášelo co nejlepší zisk z Vašeho spoření.

    Pro hlavní orientaci k Vaší smlouvě je k dispozici menu: Klient, Smlouvy, Služby a Dokumenty ke smlouvě.

    Podrobné informace o Vaší smlouvě neleznete v menu Smlouvy.

    Detail vybrané smlouvy Vám nabízí kompletní přehled o Vaší smlouvě:

    1. Stav Vašeho penzijního účtu,
    2. Detailní přehled o platbách až 2 roky zpětně,
    3. Sjednané určené osoby v rámci pozůstalostní penze,
    4. Sjednané příspěvky a Způsobu placení,
    5. Strategie spoření (pro smlouvy o doplňkovém penzijním spoření).

    K Vaší smlouvě můžete zdarma využívat i doplňkové Služby.

    Důležité dokumenty k Vaší smlouvě jako roční výpisy, daňová potvrzení a potvrzení o provedené změně ve smlouvě máte stále k dispozici v Dokumentech ke smlouvě.

6.
Jak provést změnu ve smlouvě přes Klientský portál.
  • Ve Vaší smlouvě můžete provádět změny, aniž byste museli navštívit některou z našich poboček. Jedná se o změny :

    1. Změna výše příspěvku (klienta, zaměstnavatele, popřípadě 3. osoby),
    2. Změna způsobu a frekvenci placení,
    3. Změna osobních údajů,
    4. Změna kontaktních údajů (adresa, mobilní telefon, e-mail),
    5. Změna strategie spoření (pro smlouvy o doplňkovém penzijním spoření).

    Požadavek ke změně je možné zadat v detailu dané smlouvy pod volbou „Změna smlouvy“. Následně je elektronicky odeslán ke zpracování do Penzijní společnosti ČP. O jeho zpracování budete informováni notifikační zprávou na Váš mobilní telefon nebo e-mail. V Klientském portále pak máte k dispozici data o provedené změny Vaší smlouvy.

7.
Upozornění o uložení důležitých dokumentů k Vaší smlouvě (roční výpisy, daňová potvrzení) a potvrzení o provedené změně ve smlouvě.
  • Klienti, kteří využívají Klientský portál, jsou přednostně informováni (formou SMS zprávy nebo na e-mail) o uložení důležitých dokumentů ke smlouvě jako je roční výpis a daňové potvrzení. Všechny tyto dokumenty jsou trvale archivovány v sekci Dokumenty ke smlouvě a jsou tak kdykoliv k dispozici. Roční výpis z účtu je navíc elektronicky podepsán a označen časovým razítkem. Můžete si tak ověřit pravost dokumentu a elektronického podpisu zobrazením certifikátu.

    Provedené změny ve smlouvě jsou potvrzeny formou notifikační zprávy zaslané na Váš mobilní telefon nebo e-mail, podle kontaktu, který je ve smlouvě evidován.

    Můžete si tak ověřit zpracování Vašeho požadavku, nebo vytisknout Aktuální přehled sjednaných údajů pro Vašeho zaměstnavatele.

8.
Služby.
  • K Vaší smlouvě můžete zdarma využívat i doplňkové služby.

    1. Kontrola plateb.

    Kontrola plateb zjednodušenou grafickou formou znázorňuje přehled o provedených platbách za posledních 12 měsíců a nárokování státních příspěvků k Vaší smlouvě. K dispozici je i detailní rozpis jednotlivých plateb pod volbou Přehled plateb.

    1. Daňový servis.

    Daňový servis je služba, která umožňuje klientům penzijního připojištění a doplňkového penzijního spoření (III. pilíř) každoročně automaticky zajistit maximální možný odpočet z daní. Kdykoliv v průběhu roku, můžete zjistit, kolik Vám zbývá naspořit pro maximální daňový odpočet. Vystavené daňové potvrzení, které je pro Vás v Klientském portále k dispozici na začátku měsíce února v Dokumentech ke smlouvě, předložíte Vaší mzdové účtárně, nebo příslušnému finančnímu úřadu (pro OSVČ). Můžete tak každý rok získat až dalších 1800 Kč z Vašeho spoření navíc.

9.
ŠKOLENÍ ZDARMA: Chcete se naučit pracovat s internetem a získat přehled o funkcionalitách Klientského portálu?
  • Našim klientům nabízíme možnost zdarma se zúčastnit školení zaměřené na práci s internetem. V rámci školení budou využívány webové stránky Penzijní společnosti České pojišťovny (PSČP) a Klientského portálu. Podle úrovně práce s internetem nabízíme dva druhy kurzů:

    A-Začínáme s internetem

    Jak poznám, že patřím do tohoto kurzu?

    1. Neumím pracovat s internetem.
    2. Nemám založenou e-mailovou schránku.

    Tento kurz je určený pro úplné začátečníky, kteří neumí pracovat s internetem. Kurz bude obsahovat základní vysvětlení práce s internetem (internetový prohlížeč, adresní řádek, vyhledávací políčko, odkaz, rozložení stránky a orientace na ní), seznámení se s obsahem stránek Penzijní společnosti České pojišťovny (využití kalkulaček, informace o spoření), založení e-mailové schránky, praktické využití Klientského portálu. V závěru kurzu bude motivační test s drobnými odměnami. Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

    Kurzy budou pořádány v Praze, Brně, Ostravě a Plzni v rozsahu 4 hodiny/den.

    B-Internet pro mírně pokročilé

    Jak poznám, že patřím do tohoto kurzu?

    1. Základně se orientuji na internetu, ale mám problémy něco na internetu najít.
    2. Mám založenou e-mailovou schránku.

    Kurz je určený pro klienty, kteří již mají základní povědomí práce s internetem, ale rádi si zopakují pravidla vyhledávání a orientace na internetu. Na kurzu navštívíme zajímavé internetové stránky, s důrazem na stránky Penzijní společnosti České pojišťovny (využití kalkulaček, informace o spoření), stánky Klientského portálu a jeho využití, nastavení oblíbených stránek, uložení a tisk dokumentů z Klientského portálu.

    V závěru kurzu bude motivační test s drobnými odměnami. Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

    Kurzy budou pořádány v Praze, Brně, Ostravě a Plzni v rozsahu 4 hodiny/den.

    Přihlášení na kurz

    Přihlášení na termíny kurzů je možné ZDE nebo na klientské lince PSČP 261 149 111 každý pracovní den od 8 do 18 hodin.

    Pro registraci do kurzu si připravte:

    1. číslo smlouvy,
    2. číslo mobilního telefonu nebo e-mailovou adresu (e-mailová adresa je nutná pouze pro mírně pokročilý kurz),
    3. požadovaný typ kurzu.