Klientský portál

Přihlásit do Klientského portálu

ŠKOLENÍ ZDARMA

Kompletní přehled o svém spoření na penzi mají všichni klienti Penzijní společnosti České pojišťovny na www.klientskyportal.cz.

Hlavní výhody Klientského portálu

  • Informace o výši Vašich příspěvků, možnost provádění změn ve smlouvách,
  • Přístup k důležité komunikaci včetně výpisů a daňových potvrzení on-line,
  • Užitečné tipy na využití výhod Vašeho spoření.

Přihlášení do Klientského portálu

    1.
  • Adresa Klientského portálu.
    • Adresu Klientského portálu Penzijní společnosti ČP zadávejte přímo do adresního řádku Vašeho prohlížeče.

      Pokud využíváte některý s vyhledávačů např. seznam.cz, můžete napsat text klientský portál české pojišťovny.

      A z nabídky vyberete volbu:

    2.
  • Jak se zaregistrovat do Klientského portálu (žádost o heslo pro první přihlášení).
    • První registraci do Klientského portálu můžete provést na adrese www.klientskyportal.cz

      Nebo odkazem ZAREGISTROVAT SE

      Vyplňte Vaše rodné číslo (popřípadě číslo pojištěnce) a číslo Vaší smlouvy o penzijním připojištění nebo doplňkovém penzijním spoření. Po seznámení s Podmínkami poskytování a využívání aplikace potvrďte volbu REGISTRACE.

      Následně budete vyzváni pro výběr způsobu doručení přihlašovacího hesla.

      Heslo pro první přihlášení má omezenou platnost. Proveďte přihlášení co nejdříve po jeho obdržení.

    3.
  • Jak se přihlásit do Klientského portálu (obdržel jsem heslo / opakované přihlášení).
    • Na stránce www.klientskyportal.cz vyplňte přihlašovací údaje - rodné číslo (nebo číslo pojištěnce) a heslo které jste obdrželi při Registraci, nebo které jste od nás obdrželi v zásilce.

      Při prvním přihlášení, nebo pokud jste požádali o zapomenuté heslo, budete následně vyzváni ke změně hesla. V rámci prvního přihlášení je potřeba ke smlouvě doplnit, nebo aktualizovat, údaje pro elektronickou komunikaci (mobilní telefon a e-mail). Věnujte prosím zvýšenou pečlivost jejich vyplnění. Na tyto kontakty budete dostávat potvrzení o provedených změnách ve smlouvě, popřípadě nové přihlašovací údaje do Klientského portálu.

    4.
  • Co dělat když zapomenu heslo.
    • Kdykoliv můžete požádat o zaslání zapomenutého hesla k Vaší smlouvě v odkazu Zapomenuté heslo na adrese www.klientskyportal.cz

      Zadejte Vaše identifikační údaje rodné číslo (nebo čísla pojištěnce) a číslo Vaší smlouvy.

      Vyberte, jakým způsobem chcete heslo zaslat. Možnosti zaslání na e-mail, nebo mobilní telefon se zobrazí jen v případě, pokud máte ve smlouvě evidován příslušný elektronický kontakt.

      Po doručení hesla se můžete přihlásit na adrese www.klientskyportal.cz . Následně budete vyzváni ke změně hesla.

    5.
  • Jak se orientovat v Klientském portále, přehled o smlouvě.
    • Na úvodní stránce Klientského portálu najdete základní přehled Vašich kontaktních údajů a doporučení k Vaší smlouvě, která Vám mají pomoci nastavit spoření tak, aby Vám přinášelo co nejlepší zisk z Vašeho spoření.

      Pro hlavní orientaci k Vaší smlouvě je k dispozici menu: Klient, Smlouvy, Služby a Dokumenty ke smlouvě.

      Podrobné informace o Vaší smlouvě neleznete v menu Smlouvy.

      Detail vybrané smlouvy Vám nabízí kompletní přehled o Vaší smlouvě:

      1. Stav Vašeho penzijního účtu,
      2. Detailní přehled o platbách až 2 roky zpětně,
      3. Sjednané určené osoby v rámci pozůstalostní penze,
      4. Sjednané příspěvky a Způsobu placení,
      5. Strategie spoření (pro smlouvy o doplňkovém penzijním spoření).

      K Vaší smlouvě můžete zdarma využívat i doplňkové Služby.

      Důležité dokumenty k Vaší smlouvě jako roční výpisy, daňová potvrzení a potvrzení o provedené změně ve smlouvě máte stále k dispozici v Dokumentech ke smlouvě.

    6.
  • Jak provést změnu ve smlouvě přes Klientský portál.
    • Ve Vaší smlouvě můžete provádět změny, aniž byste museli navštívit některou z našich poboček. Jedná se o změny :

      1. Změna výše příspěvku (klienta, zaměstnavatele, popřípadě 3. osoby),
      2. Změna způsobu a frekvenci placení,
      3. Změna osobních údajů,
      4. Změna kontaktních údajů (adresa, mobilní telefon, e-mail),
      5. Změna strategie spoření (pro smlouvy o doplňkovém penzijním spoření).

      Požadavek ke změně je možné zadat v detailu dané smlouvy pod volbou „Změna smlouvy“. Následně je elektronicky odeslán ke zpracování do Penzijní společnosti ČP. O jeho zpracování budete informováni notifikační zprávou na Váš mobilní telefon nebo e-mail. V Klientském portále pak máte k dispozici data o provedené změny Vaší smlouvy.

    7.
  • Upozornění o uložení důležitých dokumentů k Vaší smlouvě (roční výpisy, daňová potvrzení) a potvrzení o provedené změně ve smlouvě.
    • Klienti, kteří využívají Klientský portál, jsou přednostně informováni (formou SMS zprávy nebo na e-mail) o uložení důležitých dokumentů ke smlouvě jako je roční výpis a daňové potvrzení. Všechny tyto dokumenty jsou trvale archivovány v sekci Dokumenty ke smlouvě a jsou tak kdykoliv k dispozici. Roční výpis z účtu je navíc elektronicky podepsán a označen časovým razítkem. Můžete si tak ověřit pravost dokumentu a elektronického podpisu zobrazením certifikátu.

      Provedené změny ve smlouvě jsou potvrzeny formou notifikační zprávy zaslané na Váš mobilní telefon nebo e-mail, podle kontaktu, který je ve smlouvě evidován.

      Můžete si tak ověřit zpracování Vašeho požadavku, nebo vytisknout Aktuální přehled sjednaných údajů pro Vašeho zaměstnavatele.

    8.
  • Služby.
    • K Vaší smlouvě můžete zdarma využívat i doplňkové služby.

      1. Kontrola plateb.

      Kontrola plateb zjednodušenou grafickou formou znázorňuje přehled o provedených platbách za posledních 12 měsíců a nárokování státních příspěvků k Vaší smlouvě. K dispozici je i detailní rozpis jednotlivých plateb pod volbou Přehled plateb.

      1. Daňový servis.

      Daňový servis je služba, která umožňuje klientům penzijního připojištění a doplňkového penzijního spoření (III. pilíř) každoročně automaticky zajistit maximální možný odpočet z daní. Kdykoliv v průběhu roku, můžete zjistit, kolik Vám zbývá naspořit pro maximální daňový odpočet. Vystavené daňové potvrzení, které je pro Vás v Klientském portále k dispozici na začátku měsíce února v Dokumentech ke smlouvě, předložíte Vaší mzdové účtárně, nebo příslušnému finančnímu úřadu (pro OSVČ). Můžete tak každý rok získat až dalších 1800 Kč z Vašeho spoření navíc.

    9.
  • ŠKOLENÍ ZDARMA: Chcete se naučit pracovat s internetem a získat přehled o funkcionalitách Klientského portálu?
    • Našim klientům nabízíme možnost zdarma se zúčastnit školení zaměřené na práci s internetem. V rámci školení budou využívány webové stránky Penzijní společnosti České pojišťovny (PSČP) a Klientského portálu. Podle úrovně práce s internetem nabízíme dva druhy kurzů:

      A-Začínáme s internetem

      Jak poznám, že patřím do tohoto kurzu?

      1. Neumím pracovat s internetem.
      2. Nemám založenou e-mailovou schránku.

      Tento kurz je určený pro úplné začátečníky, kteří neumí pracovat s internetem. Kurz bude obsahovat základní vysvětlení práce s internetem (internetový prohlížeč, adresní řádek, vyhledávací políčko, odkaz, rozložení stránky a orientace na ní), seznámení se s obsahem stránek Penzijní společnosti České pojišťovny (využití kalkulaček, informace o spoření), založení e-mailové schránky, praktické využití Klientského portálu. V závěru kurzu bude motivační test s drobnými odměnami. Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

      Kurzy budou pořádány v Praze, Brně, Ostravě a Plzni v rozsahu 4 hodiny/den.

      B-Internet pro mírně pokročilé

      Jak poznám, že patřím do tohoto kurzu?

      1. Základně se orientuji na internetu, ale mám problémy něco na internetu najít.
      2. Mám založenou e-mailovou schránku.

      Kurz je určený pro klienty, kteří již mají základní povědomí práce s internetem, ale rádi si zopakují pravidla vyhledávání a orientace na internetu. Na kurzu navštívíme zajímavé internetové stránky, s důrazem na stránky Penzijní společnosti České pojišťovny (využití kalkulaček, informace o spoření), stánky Klientského portálu a jeho využití, nastavení oblíbených stránek, uložení a tisk dokumentů z Klientského portálu.

      V závěru kurzu bude motivační test s drobnými odměnami. Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

      Kurzy budou pořádány v Praze, Brně, Ostravě a Plzni v rozsahu 4 hodiny/den.

      Přihlášení na kurz

      Přihlášení na termíny kurzů je možné ZDE nebo na klientské lince PSČP 261 149 111 každý pracovní den od 8 do 18 hodin.

      Pro registraci do kurzu si připravte:

      1. číslo smlouvy,
      2. číslo mobilního telefonu nebo e-mailovou adresu (e-mailová adresa je nutná pouze pro mírně pokročilý kurz),
      3. požadovaný typ kurzu.