Klientský portál

Využívejte snadno Klientský portál

Kompletní přehled o svém spoření na penzi zjistíte na www.klientskyportal.cz

Přihlásit do Klientského portálu

Jaké výhody Vám Klientský portál přinese?

  • Možnost okamžitého přístupu k důležitým dokumentům jako je roční výpis a daňové potvrzení.

  • Navýšit si své spoření nebo provést změnu ve smlouvě.

  • Získat aktuální informace o svém spoření včetně unikátních služeb jako je Chytrá penze.

  • Vše jednoduše, rychle a v pohodlí Vašeho domova.

Podívejte se na našeho videoprůvodce k přihlášení

 

1. Adresa Klientského portálu.
2. Jak získat heslo pro první přihlášení nebo zapomenuté heslo.
3. Jak se přihlásit do Klientského portálu?
4. Jak se orientovat v Klientském portále, informace o smlouvě.
5. Jak provést změnu ve smlouvě přes Klientský portál.
6. Upozornění o uložení důležitých dokumentů k Vaší smlouvě (roční výpisy, daňová potvrzení) a potvrzení o provedené změně ve smlouvě.
7. Služby.

Volejte

261 149 111 Po - Pá 8.00 - 18.00

Stavte se na pobočce

Navštivte nás osobně na některé z našich 593 poboček. Vaše nejbližší pobočka

Napište nám

Máte-li dotaz, přání či připomínku, použijte kontaktní formulář. Formulář