SMS ECHO

Co je SMS ECHO?

Penzijní společnost České pojišťovny používá při komunikaci se svými klienty informačních SMS zpráv. Služba SMS ECHO informuje klienta o nejdůležitějších momentech při jeho spoření. Moderní služba umožňuje klientům získávat maximum výhod z jejich spoření.

Kolik služba stojí?

Služba je poskytována zcela zdarma. Sjednání, vedení služby i její zrušení je zdarma!

Klient neplatí žádné poplatky penzijní společnosti ani jiné telefonní poplatky za SMS zprávy.

Sjednání služby při uzavření nové smlouvy:

  • uvedením čísla svého mobilního telefonu do formuláře smlouvy.
  • registrací na www.klientskyportal.cz nebo zaevidováním mobilního telefonu k Vaší smlouvě,
  • telefonicky na klientské lince 261 149 111,
  • zasláním požadavku e-mailem na pfcp@pfcp.cz.

Aktivace kdykoli v průběhu spoření:

Na klientské lince 261 149 111 si můžete ověřit, zda je k vaší smlouvě sjednaná služba SMS ECHO, případně změnit telefonní číslo pro příjem informačních SMS zpráv.