Rozesílka daňových potvrzení za rok 2018


04. 01. 2019

Daňová potvrzení za rok 2018 si klienti budou moci stáhnout na Klientském portálu (www.klientskyportal.cz) v týdnu od 14. 1. 2019. Pokud někteří z klientů ještě nejsou uživateli portálu, na jeho úvodní obrazovce najdou návod jak se jednoduše přihlásit. Daňové potvrzení je možné stáhnout, jednoduše vytisknout a následně přiložit k daňovému přiznání. Potvrzení stažené z Klientského portálu má stejnou váhu jako potvrzení, které zasíláme poštou.

Od 16. 1. 2019 začneme našim klientům, kteří nemají na své smlouvě uvedenou e-mailovou adresu ani mobilní telefon, rozesílat daňová potvrzení poštou. Tištěné daňové potvrzení také zašleme na vyžádání přes naší klientskou linku nebo si své daňové potvrzení můžete nechat vystavit přímo na jakékoli pobočce České pojišťovny.

Provádí-li klientovi roční vyúčtování záloh daně zaměstnavatel, je třeba předložit potvrzení mzdové účtárně nejpozději do 15. února 2019. Podává-li klient daňové přiznání sám, použije potvrzení jako doklad ke snížení vlastního daňového základu.

Připomínáme, že z daní je podle zákona možné odečíst až 24 000 Kč (do roku 2016 to bylo pouze 12 000 Kč) a získat tak zpět ze zaplacených daní až 3 600 Kč. Pro nejsnadnější čerpání maximálních daňových úlev si navyšte svůj měsíční příspěvek na 3 000 Kč. Změnu pravidelného příspěvku lze jednoduše provést rovněž na www.klientskyportal.cz.

Volejte

261 149 111 Po - Pá 8.00 - 18.00

Stavte se na pobočce

Navštivte nás osobně na některé z našich 593 poboček. Vaše nejbližší pobočka

Napište nám

Máte-li dotaz, přání či připomínku, použijte kontaktní formulář. Formulář

Sjednat online