Mějte spoření pod dohledem

Elektronicky (emailem, nebo SMS zprávou) Vás vždy budeme rychle informovat o Vašem spoření.

Co získáte?

  • Informaci o uložení důležitých dokumentů do Klientského portálu (roční výpisy, daňová potvrzení).
  • Informaci, dojde-li na smlouvě k opakovanému výpadku placení nebo končí-li vložené předplatné.

Jak službu aktivovat?

  • Stačí si do smlouvy uvést emailový nebo mobilní kontakt na www.klientskyportal.cz nebo nás o něm písemně informovat.
  • Stejně jednoduše lze kontakty aktualizovat.

Kolik to stojí?

  • Služba je poskytována zcela zdarma.

Kontaktujte nás

Napište nám

Máte-li dotaz, přání či připomínku, použijte kontaktní formulář

Formulář

Klientský portál

Přihlaste se do Klientského portálu a mějte své spoření pod kontrolou

Přihlášení